Дистанційне навчання – це вже реальність і вимога часу. Разом з тим, підготовка викладачів дистанційного навчання на сьогоднішній день залишається невирішеною. Адже розробка дистанційного курсу вимагає від викладача самих різноманітних знань та умінь, починаючи від педагогічних, дидактичних, методичних і закінчуючи інформаційно-комунікаційними. Тобто в одній особі при дистанційному навчанні викладач виступає в кількох іпостасях: він і викладач, він і психолог, він і програміст. Особливо важко дається розробка дистанційного курсу викладачам-гуманітаріям. Оплата праці викладача дистанційного навчання не відрізняється від оплати праці викладача, який працює на заочній формі навчання.
Шановні колеги, як Ви гадаєте, чи можна якимось чином поліпшити ситуацію, що склалася?
На мою думку для такого викладача потрібна мотивація. Для чого йому виконувати додаткову роботу? Що він отримає в результаті? Яка буде винагорода за всі докладені зусилля та роботу, яка не входит до його посадових обов'язків. На одному інтузіазмі далеко не підеш.
ОтветитьУдалитьЯ согласна с предыдущим замечанием! Дистанционное обучение занимает очень много времени. Не само обучение, а подготовка к занятиям. Есть фундаментальные дисциплины, материал для которых не меняется годами, а есть дисциплины, к которым надо готовиться каждый день-технологии не стоят на месте.
ОтветитьУдалитьДля мене дистанційне навчання це спосіб покращити собі життя, так, я виконую роботу по створенню дистанційних курсів, завдань, тощо, але в майбутньому я вже це використовую для економії свого часу. На приклад мені не потрібно перевіряти тестові завдання, оскільки система дистанційного навчання робить це за мене. А також не потрібно рахувати бали чи надсилати студентам лекції - це все інтегровано у систему. Викладачам-гуманітаріям слід просто пояснити, що системи дистанційного навчання мають більше переваг ніж недоліків, і тоді, можливо, вони захочуть інвестувати свій час у вивчення цих систем.
ОтветитьУдалить